Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per configurar la navegació dels seus usuaris, i per fer anàlisis sobre els seus hàbits de navegació.
Si continua navegant, considerarem que n'accepta l'ús. Pot gestionar les cookies o obtenir més informació consultant la nostra Política de cookies.
Este sitio web utiliza cookies propias y de terceros para configurar la navegación de sus usuarios, y para realizar análisis sobre sus hábitos de navegación.
Si continúa navegando, consideraremos que acepta su uso. Puede gestionar las cookies u obtener más información consultando nuestra Política de cookies.
Cada dia escollíem, a partir d’un sorteig, quin alumne sortia a davant de tots a destapar la definició que tocava. Un cop llegida en veu alta, tothom podia participar amb la idea d’endevinar quina emoció, valor o sentiment era. Per acabar, cantàvem tots junts una nadala, a vegades en català, i també algunes altres en anglès. Així doncs, aquest particular Calendari d’Advent ens ha permès despertar la creativitat a l’hora d’elaborar-lo, fer un treball d’educació emocional, vincular la música i la llengua, i a més, relacionar-se i cohesionar-se entre tot el cicle.